Apie mus
Mūsų tikslas – kurti erdvę, kurioje švietimo lyderiai – tiek vadovai, tiek mokytojai – galėtų augti, tobulėti ir stiprinti savo kompetencijas. „Stiprus Švietimo Lyderis“ – tai organizacija, skirta tiems, kurie siekia aiškumo, užtikrintumo ir naujų įrankių savo darbe. Čia vadovai ir mokytojai mokosi vieni iš kitų, dalijasi patirtimi ir kartu stiprina savo asmeninį veiksmingumą bei profesinį meistriškumą.


Kartu su psichologų komanda sukūrėme tobulėjimo programas, kurios neapsiriboja vien teorinėmis žiniomis – jos skirtos praktiniam pritaikymui ir nuosekliam asmeniniam bei profesiniam augimui.
Programos metu dalyviai atlieka efektyvumo įpročių vertinimo testus, kuris padeda išsigryninti stiprybes, nustatyti augimo kryptis ir įvertinti pokyčius. Tai vyksta trimis etapais – programos pradžioje, įpusėjus ir pabaigoje, kad pokytis būtų aiškiai matomas.
Kad kiekvienas dalyvis gautų reikiamą palaikymą, programoje numatytos individualios konsultacijos, kurių metu analizuojami iššūkiai, nustatomi tikslai ir ieškoma veiksmingiausių sprendimų. Prireikus sudaromas individualus veiksmų planas, kurio įgyvendinimą lydi nuolatinė kontrolė ir palaikymas.
Mokymai vyksta įvairiais formatais – praktiniuose seminaruose, nuotolinėje mokymų platformoje ir darbo grupėse, kuriose dalyviai ne tik mokosi, bet ir dalinasi patirtimi, aptaria aktualius iššūkius bei ieško efektyviausių sprendimų kartu. Tokia bendruomenės palaikymo sistema stiprina dalyvių pasitikėjimą savimi ir užtikrina ilgalaikį tobulėjimą.
Kad mokymai būtų kuo naudingesni, dalyviai dirba su specialiai paruoštais darbo įrankiais, kurie padeda struktūruoti įgytas žinias ir lengvai jas pritaikyti kasdieniame darbe. Programos pabaigoje dalyviams suteikiamas sertifikatas, patvirtinantis įgytas kompetencijas ir įgyvendintus pokyčius.
Mūsų programos – tai tikslingas augimas, apčiuopiami rezultatai ir ilgalaikiai pokyčiai!..


Aš esu Giedrė Romaškienė – „Stiprus Švietimo Lyderis“ įkūrėja.
Jau daugiau nei 20 metų esu švietime, o pastaruosius 7 metus vadovauju progimnazijai. Vadovo darbas – tai nuolatinis augimas, pokyčiai ir atsakomybė už žmones, kurie kiekvieną dieną kuria mokyklos kultūrą. Aš tai žinau iš patirties.
Esu vadybos magistrė, specializuojanti švietimo įstaigų administravime. Tačiau vadovavimas – daugiau nei teorija, todėl nuolat mokausi, gilinasi ir pritaikau žinias praktikoje. Esu knygos „17 vadovo kompetencijų: kaip tapti stipriu lyderiu“ autorė, kurioje dalinuosi įrankiais, padedančiais vadovams augti ir stiprinti savo lyderystę.
Dirbau su Švietimo, mokslo ir sporto ministerija, Nacionaline švietimo agentūra ir British Council – ne tik pati mokiausi, bet ir vedžiau mokymus kitiems švietimo lyderiams. Esu švietimo vadovų mentorystės programos dalyvė, kurioje padedu augti naujos kartos vadovams.
Per savo karjerą dalyvavau tarptautinėse stažuotėse, mokiausi iš geriausių praktikų ir patirties sėmiausi dešimtyse mobilumų įvairiose Europos švietimo įstaigose. Gilinausi į inovatyvius ugdymo metodus, koučingą, mentorystę, kad galėčiau įkvėpti kitus ir suteikti jiems praktinius įrankius. Esu sertifikuota „Da Vinci“ ilgalaikių pokyčių programos dalyvė – šis mokymas sustiprino mano supratimą apie ilgalaikius asmeninius ir profesinius pokyčius.
Saviugda – tai kelias į stiprią lyderystę. Todėl nuolat mokausi, skaitau knygas apie lyderystę, asmeninį augimą ir švietimo inovacijas, kad galėčiau ne tik augti pati, bet ir padėti kitiems.
Vadovavimas man – tai ne tik darbas, bet ir misija. Tikiu, kad mokyklos vadovas yra pokyčių katalizatorius, todėl nuolat ieškau būdų, kaip kurti stiprias bendruomenes, ugdyti profesionalius pedagogus ir įkvėpti mokinius siekti daugiau.
Aš esu Giedrė – lyderystės, augimo ir švietimo inovacijų entuziastė.